Jump to content
  • Sign Up

Swoozy

Member
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Swoozy

  1. Its /goto swoozy+5 just type that and you should be able to visit.
  2. (Sorry ive been putting off on this) But i made a new map based off minecraft speedruns its not too long but its pretty hard to complete good luck and have fun also make sure to tell me how long it took you to beat this map ❤️
  3. So something that I noticed when I log into classicube is that occasionally I would find all my settings completely default as if i first started playing the game is there a way to resolve this issue if so please let me know.(Has been happening more frequent now) Also the issue has been happening with other players such as Venk.
  4. A new map has been created...Help me as I explore a Jungle temple in the middle of nowhere avoiding traps and other dangerous hazards the map is pretty difficult but the reward has some weight (200 Na2 coins) Good luck youre gonna need it 😉
  5. This looks pretty accurate its looks cool keep it up 😄
  6. Its done now youre good to play it 😄
  7. Yep its been a while since i made a map lol but I'm back making them now and I made one for Pride month However this might be the hardest map I have ever made. The reward for this map will be 60 coins and it it's possible to play it right now as of posting this let me know what issues you find because i will be fixing most of them. Thank you for looking at this post and have an amazing day ❤️
  8. Swoozy

    Parkour

    Didnt you say it was complete rng if you make that or not? lmao
  9. Swoozy

    Parkour

    Yeah fence jumps and any small block is annoying
  10. So most of this community either builds or does adventure/parkour maps for the parkour community of CC what do you think would be a nearly impossible jump. Also how many tries would you do until you actually give up.
  11. I just play something else till the wifi comes back on or I just read or draw something that doesnt make me bored.
  12. 45 strafe does work as most zs players use that movement to make 3 block jumps.
  13. Yeah and a lot of other games its just really toxic.
  14. Roblox used to be good but now it sucks
  15. this looks very pog very simple also
  16. Swoozy

    im new here

    Welcome hope you have fun.
  17. This is the type of texture pack you'd use if you wanna know how it feels to be colour blind
  18. Something that i hate the most is cancel culture
  19. Making a new map I dont have any ideas lol so what do you guys want to see ❤️ 1: Part 2 on the cave map (Caves and Jungle island) 2: A post apocalyptic map (City) 3: Become a spy (City inside a building)
  20. We have no confirmation of that also due to the reason you got banned you will not be participating in this event.
  21. Also kaikai is doing the event also gotta let him know the time
×
×
  • Create New...